BOTAN MED FELLE,LISA,JP OCH VICKI!

                                                                                     BOTANISKA TRÄDGÅRDEN!

Hej hopp efter skolan så stack jag och lisa hem till mig och planerade lite planer haha . Vi lyssnade på olika skivor och jag dör av skratt att bara tänka på Jp och Hjorth hahaaa. Asså bara tanken av att dem ska sitta vid det lilla bordet medans alla andra sitter vid det stora , medans vi lyssnade på Enrique Iglesias så skulle jag visa lisa hur man ska dansa tryckare om man vill komma lite närmre hahaha. Lisa fattade ju ingenting så jag visa med henne jag undrar om någon skulle sett hur dem hade reagerat!? Iallafall så ringde Jp oss mitt i ett skratt anfall och jag kunde knappt prata. När typ en halv timme hade gått så stack vi äntligen till Botan, vi satt och försökte göra matte läxan men det va ju inte så lyckat! Åh jag måste bara berätta att det finns två underbara låtar som jag lyssnar på just nu och om ni inte har hört dem så måste ni det nu , först: Break even med The Script och andra: God damn you're beautiful med chester see !!! När vi alla hade köpt glass förutom Jp för hon hade ju inte råd (: haha så stack vi till ett annat ställe där vi kunde prata. Vi pratade om vad vi ska göra nästa helg och om en viss kortlek som vi ska köpa . "Vad vill du göra nästa fredag då?", "allt som går:P hahaa" , "Jag är öppen för förslag", "det låter väldigt speciellt:P" "sanning och konka?" "Mm lätt" HAHAHAHAH :D. Fy fan vad jag skrattade och inte nog med det helt plötsligt så kom det några blattar och gissa vad dem skulle göra ? Jo fiska!! Asså fisk!?? haha :D Älskar er puss haj becu <3

Kommentarer
Postat av: Felle

asså becu hoppas att du skrev butan med meningen för annars är du bara dum i huvudet for the second. Love you!

2009-08-27 @ 20:40:22
URL: http://fcdt.devote.se
Postat av: Anonym

haha jag vet jag hade bråttom när jag skrev det

XD

2009-08-27 @ 21:11:56
Postat av: Lisa

Haha, fyfan vad kul när dem skulle fiska ankor.

haha Jp och gjort, jag kan inte få nog av vår humor, puss <33

2009-08-30 @ 22:24:07
URL: http://jagvetattduvillhamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0