MYS KVÄLL MED OTTO & LISA <3

                                                                        MYS KVÄLL (:

Skol dagen var så otroligt seg och lång jag höll seriöst på att dö , att träna med sjuorna och att min axel håller på att ta livet av sig hjälpte ju inte till att göra dagen bättre. Det va skönt att ha datorn hemma så att man kan titta på facebook och allt annat men att plugga NO blev det inget ): , Men efter maten så stack jag till Lisa och då blev dagen bättre. När vi skulle gå och köpa kakor så skulle Otto ta en cigg men jag och Lisa försökte "försiktigt" säga till honom och hindra honom från att göra det. Det slutade med att jag och Lisa sprang efter honom men han va liite snabbare än oss men vi fick lite motion. Vi satt hemma hos Lisa och tittade på Changeling tror jag att den heter men Otto var lite suris så vi fick koncentrera oss på honom och när jag och Lisa tittade igenom gamla sms så va Otto tvungen att få veta allt som hände i Fredags (: Jag kan berätta lite: Det handlade lite om att en tjej började gilla H och tre tjejer tyckte lite om E och så vidare. L struladade med H när alla tittade på , jummi dem såg ut att ha det mysigt så då sa E : " Amen kan ni inte lika gärna checka in på ett rum?" och då började ju L gap flabba (: Jag har en fråga: Tycker en kille att man e konstig om man börjar skratta när man kysser varandra? Iallafall så råkade jag göra det och jag är inte säker på om han tyckte att jag var konstig eller om han blev förvirrad!?

Eftersom att jag fyllde år igår så ska jag kanske få ha en födelsemiddag nästa fredag ååh jag hoppas att den blir lyckad men det är lite tråkigt att inte Emil kan komma ): Allt skulle ha varit perfekt om han hade kommit!! Skola imon och jag ska byta från Franska till Svensk Engelska YEES!!!! Jag längtar tills jag har lämnat den gruppen och läraren! Men jag har panik!! vad ska jag söka till ? vilken skola? Jag har ingen aning !!!
 Aja nu ska jag sova , sov så sött allihopa ! Puss Haj Becu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0