NOVA MED FELICIA,JP,LISA OCH AMANDA (:

                                                             Nova

Idag vaknade jag av att Klara skulle sticka och träffa Louise, men det va ju inte bara jag som va vaken utan Lisa satt med mobilen. Amanda sov som vanligt som ett liten barn på julaftons kväll. När vi alla hade ätit och fixat till oss så stack vi till nova. Att shoppa med er var as kul och vi måste och kommer ju göra det igen . Runt fem så stack vi hem för att Amanda skulle iväg till  bjärred och träffa Agnes, Klara och Stenqvist. När jag kom hem så städade jag efter att de små töntarna hade sovit här haha jag skojade ni är inga töntar ;). Nu ska jag byta om och sticka och träffa Felicia , Lisa och JP. Vad ska jag ha på mig!? Haha jag behöver någonting snabbt. Jag måste ju ringa Amanda också. Aja jag skriver nog mer ikväll men nu måste jag verkligen sticka (:.

Jag ska snart skriva mer om olika vänner men jag har haft så mycket på senaste tiden! Puss Haj becu <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahha heeeej rebeccis.... :D ghahahha aaaaskul att kolla på film, alla killar var cpsnygga!



Haha Nova idag var feeettnice och det måste! Göras igen, imorgon ska jag dit för att hämta upp alla kläder jag leavade behinde. Jaja vi ses imorgon becu.



I'M BAD WHO'S BAD ??

2009-08-30 @ 22:19:58
URL: http://jagvetattduvillhamig.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahha heeeej rebeccis.... :D ghahahha aaaaskul att kolla på film, alla killar var cpsnygga!



Haha Nova idag var feeettnice och det måste! Göras igen, imorgon ska jag dit för att hämta upp alla kläder jag leavade behinde. Jaja vi ses imorgon becu.

2009-08-30 @ 22:21:37
URL: http://jagvetattduvillhamig.blogg.se/
Postat av: becu

Hahaha :D ja asså jag tänker fortfarande på robin!!!! jag döööör haha så seeeexiga :D

2009-08-30 @ 22:52:54
Postat av: becu

I'm Bad ;)

2009-08-30 @ 22:53:34
Postat av: amanda

Ett barn sover ju inte på julaftonskväll!! Daa!!

2009-09-15 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0