SKOLA OCH PLANERA!

                                                                            Skolan och planera inför nästa fredag!

Hej hopp (: Jag kom nyss hem från skolan och sitter nu här och lyssnar på "3 doors down - When I'm gone". Hela skol dagen gick ganska snabbt och jag är så överglad att jag har slutat med franskan!! Kan skita i läxan till imon (:. YES! nu började gossip girl fast prison break är ju mycket bättre men men . Jag sitter och tänker på allt och alla just nu och hur jag ska göra tills på fredag men jag har planerat ungefär så här: Jag och Amanda ( hon jag har skrivit om innan) går och köper allt vi behöver till middagen och allt sånt . Sen fixar vi lite skön musik och fixar till allt här hemma så att det blir en lite mysig stämning men också lite party stämning. Det är så sjukt synd att Emil inte kan komma ): men men thats life! Asså jag får damp jag har en sång text på hjärnan : " I belive in miracle , Since you came along you sexy thing" hahaha (:. Men nu håller jag på att tänka över vad jag, Amanda och Felicia ska göra jag har ingen aning om det finns någon som vet vad man kan hitta på en eftermiddag efter skolan så skriv gärna (:.
Puss Haj Becu <3

Kommentarer
Postat av: Da Soneeee

YOYOYO! Hihi, heeeeej! :D Är flumm så bara skriver något HA HA!!!HAAAA! Men vad bajs, varför kan inte Emil komma? Sorgligt, väldigt sorgligt :( PoooossHAAAJ!!

2009-08-26 @ 16:50:17
URL: http://midstreetmonkey.devote.se
Postat av: Anonym

Beccu :) vi ska ha dt bäst nästa fredag, längtar redan , plus att vi har en liiten överrasking till dig xD Pusspuss

2009-08-26 @ 21:43:52
Postat av: haha hej amanda och amanda :D <3

2009-08-26 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0