VÄNNER!

                                                                                   AMANDA SONESSON


Ja Amanda det finns så otroligt mycket fantastiska saker att säga om dig du är ju sån otroligt underbar människa. Jag kan ibland tänka på hur mitt liv skulle se ut om jag aldrig lärt känna dig speciellt bra. Alla våra dagar i Båstad och alla killar som vi har skämt ut oss för. Det jag mest kommer ihåg det var dagen som vi för första dagen såg L och A (: , det är en dag jag aldrig kommer att glömma. Vi hade tränat och så satt vi på en bänk när dem plötsligt kom in genom dörren . Du passade ju mig en jätte hård pass och jag undrar om det kanske var för att impa på D? Haha han bitch blickade mig när jag inte kunde fånga bollen och tappade den på honom. Men jag vet en som försökte impa på dig genom att hålla på med bollen , jo A. Att bo med dig i dem fem dagarna var så otroligt kul och jag hoppas att vi kan göra om det. Jag blev så sjukt ledsen när vår resa till Frankrike blev inställt på grund av en vatten läcka i lägenheten. Att ha lärt känna dig har varit ett äventyr , du är en väldigt speciell och underbar människa. Du har förgyllt mitt liv så otroligt mycket och jag hoppas att jag alltid kommer att ha dig vid min sida och att vi kommer att gå igenom mycket mer än vad vi redan har varit. Jag tror aldrig att jag har kännt en person så bra som jag känner dig och att ha dig i mitt liv betyder så sjukt mycket! Du är min bästa vän och jag älskar dig <3 ( den här dikten är till dig )  


                                                                                          Amanda Sonesson


Jag sådde några blommor, en för varje vän

Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en

Det blev höst och vinter och blommorna de dog

Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar och log

Sen kom regnet med moln stora grå

Nästa gång jag fann dem så var det bara två

Sen kom solen med allt ljus den har

Plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar

Du härdades i solsken, du drunknade i regn

Men en sak är säker, du är en riktig vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0