VÄNNER!

                                                                                                         Felicia Del Treppo
 
                                                            


Felicia dig har man kännt väldigt länge och du har en stor roll i mitt liv. Något jag minns väldigt bra var när du jag och Louise va i Mellbystrand dem minnena glömmer man sällan. Att ha en så  speciell och fantastisk vän är något som många andra i världen bara drömmer om jag kan skatta mig lycklig genom att ha dig i mitt liv. Det finns en sak som jag skulle bli glad av och det är att se dig med en kille. Att bara tänka tanken om att du har någon som gör dig lycklig så som du gör mig värmer mitt hjärta. okej jag måste bara avbryta där! Haha värmer mitt hjärta sen när har jag börjat skriva det!? haha :D. Iallafall , jag kommer ihåg kvällarna och dagarna i Båstad men mest så kommer jag ihåg första rix fm festivalen haha som jag hatar dem bitcharna som trängde sig och sen killarna som skulle samma väg som oss och frågade hur vår kväll hade varit. Jag tycker att det är skit kul att ni har lärt känna mina kill kompisar så att vi alla kan vara på kvällarna (: För alla er som inte känner Felicia så ska jag berätta för er att alla bokstäverna i hennes namn står för något och det är: F:antastisk , E:legant, L:istig, I:ntelligent, C:p är hon inte (:, I: flera år ska jag finnas är för dig, A:lldeles för snygg (:, Ja Felicia du betyder så fucking jävla mycket för mig ! JAG ÄLSKAR DIG <3
Den här dikten är till dig:

                                                                                           Felicia Del Treppo

                                                                   När ditt inre gråter, ditt liv känns tomt.
                                                                      Människor sviker och allt gör ont.
                                                                            Hjärtat plågas av varje slag.
                                                                      När du aldrig tror att det ska bli dag.
                                                                              När natten är mörk frukta ej.
                                                                  Du vet att jag finns här för att beskydda dej.
                                                      Livet är svårt och känns kallt, men jag lovar jag offrar allt.
                                                                         För att du inte ska gråta tårar av blod.
                                                                               Detta kallas vänskap inte mod!

Kommentarer
Postat av: Felle

oj oj. det blev lite jobbigt där med sminket. älskar dig becu alltför mycket min underbara underbara bästa kompis! åhhhhhh!!!!!! haahaa se henne med en kille.... ;)

2009-08-26 @ 20:10:46
URL: http://fcdtw.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha älskar dfig meed :D <333

2009-08-27 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0