VÄNNER!

    

                                                                              Agnes Ahlman

Agnes du har funnits i mitt liv så länge att jag skulle kunna kalla dig för min syster när jag ska presentera dig för andra människor . Jag minns första året på Aspö  när du och jag kom varandra när och började kallas för Humle (jag) och Dumle (du) . Det gick så snabbt och enda sedan dess så har jag alltid haft dig nära till hands och om det är något som hänt så har jag ju alltid dig vid min sida. Att mista dig är inget jag ens vågar drömma om och jag hoppas verkligen inte att du börjar tröttna på mig isåfall så får du säga till!! Att ha någon att dela så många minnen med är något unikt och jag vill att du ska veta att du har en stor del i mitt liv och är väldigt viktig för mig. Du är en fantastisk fotograf och jag tror att du skulle kunna om du verkligen vill bli känd som fotograf när du blir äldre . Kunna vara en sån som fotar till mode tidningar och så kan Amanda vara modell :D. Om något har hänt så kan du alltid ringa mig, om du är ledsen så kan du alltid ringa mig om du bara behöver någon vid din sida så ska du veta att jag alltid kommer att finnas här för dig. Vi har delat minne med glädje i sig och sådana med sorg, men lyckligast är jag när jag har dig och alla dem andra med mig på väg till Aspö, Göterborg eller bara lundaspelen. Lundaspels finalen var ett ögonblick som jag är så lycklig att ha delat med dig och alla  i laget oavsett om dem som satt på läktaren eller dem som var på planen jag älskar er alla! Ni betyer grymt mycket för mig <3 Puss Haj Becu <3

Den här dikten är till dig:



                                                                                        Agnes Ahlman

                                                                              När är dagen är ett mörker
                                                                            Och ljuset ej längre mig når
                                                                                 Så finns du vid min sida
                                                                                Stödjande och lugn du står 

                                                                                       När jag inte orkar  
                                                                                          Så finns du här
                                                                                                 för mig
                                                                                          Jag ser det som 
                                                                                           en välsignelse
                                                                                      Att ha en vän som dig

                                                                                     Att du bryr dig om mig
                                                                                     När jag inte längre vill
                                                                                      Är just vad jag behöver
                                                                                           För att orka lite till

                                                                                     Det du har gjort för mig
                                                                                   Är sådant som jag minns
                                                                                     Så tack för allt ditt stöd,
                                                                                           Men framför allt
                                                                                       TACK för att du finns


Kommentarer
Postat av: AGnes SKalman

aaaaaaaaaaaaaawwwww :D:D:D:D <333 ÄLSKAR DEJ BECU KOMMER ALDRIG ALDRIG TRÖTTNA PÅ DIG :D:D (LL)

2009-08-28 @ 06:50:29
Postat av: becu

naaw haha :D <3<3

2009-09-03 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0