VÄNNER!

                                                                             Amanda Jonsson Pierville

Amanda när man är i närheten av dig så blir man alltid glad du är så galen och full av liv. Att ha dig som vän betyder jätte mycket för mig. Alla tabbar du har gjort och allt skit haha det kan man skratta åt för evigt. Nu när vi alla har kommit varandra mycket närmre under den senaste tiden har gjort mitt liv roligare haha :D. Att ha några gamla kompisar som alla ni också känner är sjukt kul och på det sättet så kan vi alla umgås utan att det blir någon konstig känsla emellan alla . Du är en underbar, rolig, söt alltså helt amazaing tjej och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. En händelse som inte hände för så länge sedan är: " Men res på dig då" , Han tittar henna lugnt i ögonen och närmar sig sakta men då så kastar sig Jp över honom med munnen . Hon håller samma takt genom hela kyssen och ändrar aldrig haha. Jp du måste ta det lite lugnt med vissa killar han såg lite rädd ut efteråt. Lördagen med dig, mig, amanda,lisa, felicia , ylva och killarna är ett minne för livet haha jag kommer alltid minnas den dagen!. Söndagen med fotboll och allt kommer jag inte heller glömma speciellt inte när herman halkar på bollen och du missar bollen helt haha. Jag tycker att du är en speciell och fantastisk tjej och du förtjänar all lycka du kan hitta (:. Puss haj becu <3  den här dikten är till dig:

                                                                         Amanda Jonsson Pierville

                                                                Vänskap är himlens klaraste stjärna
                                                                    rörd av änglarnas tryggande hand
                                                                       älskad av solens alla strålar
                                                                    Lycka är att ha en sådan stjärna
                                                                  stjärnan som sprider änglarnas ljus
                                                                       En stjärna som aldrig bleknar
                                                                       En stjärna som aldrig slocknar
                                                                                    En stjärna som vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0