VÄNNER!

      LISA ELMÉR


  Lisa den bästaste tjejen!Lisa du betyder så otroligt mycket för mig och om jag någonsin skulle mista dig så vet jag inte vad jag skulle ta mig till du är ju ett ljus i mitt liv och har en stor plats i mitt hjärta. Om vi någonsin skulle glida isär eller bråka så ska du veta att din plats i mitt hjärta alltid finns där för dig. Jag skulle aldrig kunna glömma en så go tjej som du. När du träffade H så såg jag att det var kärlek vid första ögonkastet både från han och dig , man såg att han tittade på dig med ett litet leende på läpparna. Jag vet inte om du har kommit på det än men jag vet att du har känslor för honom bara erkänn det :). Jag hoppas att du förstår hur underbar, vacker, snäll, betydelse full och en av de bästa tjejer jag någonsin träffat. Jag hoppas att vi håller kontakten enda tills vi blir gamla och kan sitta och tänka tillbaka på denna tiden och skratta. Du får aldrig lämna mig och jag ska aldrig göra något som kan såra dig! Jag älskar dig så otroligt mycket , Puss Becu <3 ( Denna dikten är till dig )


                                                            
            Lisa Elmér

                                 du är samtliga färger på livets palett och när något känns fel kan du vända de rätt

du kan texten och sången i alla min musik och för mig är du helt enkelt speciell och unik

ja du har blivit min vän å jag vet var du står de är du som finns kvar när de andra gå

jag önskar dig enbart lycka i livet och ber dig att inte ta allting för givet 

men en sak är säkert de lovar jag dig att alltid ska du vara viktig för mig


Kommentarer
Postat av: Lisa Elmér

Rebecca Broström har förgyllt mitt liv, och tycker och tänker samma om allt, älskar henne och litar på henne till 100 % .



till dig:



Rebecca Broström vi har alla haft våra stunder.

Kanske har det varit när vi i stan har gått våra runder.

Jag vet inte vad det var som fick oss att inte förän nu klicka.

Men det var tur, för nu har du tillockmed fixat en pojke till din lilla flicka.

Nu kan jag pusta ut.

Ta det lite lungt tillslut.

För jag vet att du nu alltid kommer vara vid min sida.

Kolla mig i ögonen, krama mig och inte låta mig lida.

Du piggar upp mig när allt är skit,

du har verkligen jobbat med ditt eget humör med stort flit.

Och nu är du redo för nya utmaningar.

Jag anatar att du redan har fått aningar.

Om att vi två går bra ihop, du och jag.

Vi skrattar och har kul natt som dag.

Du är en av dem absolutbästa jag vet.

Din vänskap vill jag behålla i en hel evighet !!!

2009-09-01 @ 22:49:36
Postat av: becu

naaw lisa älskar dig meed <3

2009-09-03 @ 17:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0