Vänner!

Vänner är något som alla vill ha men vissa försöker vara någon annan för att få några. Om ni har vänner som inte vet vem du verkligen är så är dem inga vänner. En vän är någon som du kan prata med om allt och kan lita på till hundra procent. Jag vet att en sådan vän kan vara svårt att hitta men när du gör det så kommer du vara så mycket lyckligare. Jag har flera vänner och jag älskar dem alla men jag har en speciell vän som jag kan prata med i timmar om allt skit. Att ha en sådan bästa vän är unikt och jag hoppas att hon alltid kommer att finnas i mitt liv. Att nian snart är slut är skönt men också ledsamt, alla som går åt olika håll. Vissa försvinner iväg och vissa kommer fortfarande finnas där vid din sida. Men alla dem som försvinner hur ska man vänja sig vid att inte ha dem vid sin sida? Allt kommer förändras och några kanske man tappar kontakten med helt. Nu sitter jag här och tänker tillbaka på alla minnen jag har haft med mina närmsta vänner, här kommer några minnen :
Ahlman- Jag minns på Aspö när du åkte i en liten vagn och vi trodde att det var några läskiga män i en bil så vi sprang och sprang och sedan gjorde jag så att du åkte ner för backen till kyrkogården.
Felicia- Jag minns första gången vi träffades och när vi sedan döpte våra första basketbollar det är ett minne som aldrig försvinner.
Louise- Jag glömmer aldrig när vi och Felicia var i mellbystrand och träffade jesper det var ett roligt minne det.
Alice- Något jag aldrig kommer att glömma det var alla våra veckor i barsebäck, jag saknar dig mycket!
Maja- Ett roligt minne med dig är fredagen den 13:e när vi skulle hem till dig och du glömde koden till larmet och det kom en sån man som skulle se så att det inte var en tjuv och han skrämde livet på oss haha du och jag haft mycket roligt tillsammans.
Klara & Agnes- Jag vet inte varför men när man tänker på en av er så tänker man ofta på den andra också det är väl för att ni är så nära. Ni två är allt för roliga och på Aspö så är ni alltid dem galnaste!
Alexander- Jag kommer aldrig att glömma North West, Fy fan va kul det va. När vi hade målar krig och jagade varandra och allt det är ett roligt minne man bara inte vill glömma. Jag kommer sakna dig så otroligt mycket när du flyttar!!
Amanda JP- Ett minne med dig det är när vi hissade upp dig på eos och du va så rädd. Det va kul och jag är glad att du blev oskadd annars skulle jag aldrig kunnat komma dig så nära!
Lisa- Jag kommer ihåg när otto skulle gå balans på en lekplats och du kom mot honom och så halkade han, asså så mycket som vi skrattade va längesen jag gjorde. Filmkvällarna med dig är också bäst!
Lerbäck pojkarna + Hjorth- Jag är väldigt glad över att jag har lärt känna er igen och dig hjorth. Ni är allt för roliga ni och jag snart kan ha ett minne som e lyckligt och inte som det jag har just nu som är att eriks källare blir ner spydd!
Kajsa- Jag kommer ihåg att jag träffade dig första gången på fotbolls träningen med LBK och sedan så träffades vi igen när vi båda gick på basket, du är en underbar människa och vän!
Caroline- Jag vet att vi har tappat vår vänskap ganska mycket men jag glömmer aldrig vår sommar tillsammans det var en av mina bästa. Jag minns när vi tog en buss och vi visste inte vart och när vi hoppade av så var vi någonstans där det snöade mitt ute på landet och höll på att frysa ihjäl !
Nina- Du är en så underbar och tar hand om alla som du bryr dig om. Jga kommer ihåg när vi skulle på "fest" och så kom vi dit så va det öde haha love you!
Och till sist men absolut inte minst!! Amanda S- Ja Amanda vad finns det att säga om dig jo väldigt mycket! Något som alltid kommer att finnas hos mig det är när det var Almer Pro Camp och du bodde hos mig i 5 dagar. Jag kommer ihåg att vi satt efter en träning och tittade på dem som tränade efter oss haha. Danne när jag råkade tappa bollen på honom för att DU kastade för hårt för att impa haha! och Anders när han började trixa med bollen framför dig hahahah! Och att vi låg hela kvällarna och pratade om killar, när du tvingade mig att fråga min store bror om Leon skulle på festen som han skulle på ahah! Jag kommer aldrig någonsin att glömma den tiden älskar dig!

Till någon som jag inte längre är vän med: Cajsa- Jag kommer ihåg den tiden när vi va bästa vänner det va en underbar tid men med tiden så ändrades inte bara vår vänskap utan du också. Det är så synd att du ändrades för att du var en underbar människa innan du förändrades. Alla fotbolls träningar med dig och alice! Tydligen så förändras vissa till det dem fruktade!

Det va allt från mig idag! Pusshaj becu ( en bra låt= Stupid boy - keith urban )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0